It will charge you a subscription and its a total scam. Do what you want but I would stay away. The concept of the app would be cool if it was legitimate.
Ive had so much trouble adding my cards all the way to tying to do the free trial membership to me personally its not worth it to much trouble 😭
We're sorry to hear about your experience, and we understand your frustration. With any issues, please contact our support team at support@blidz.com, and we will assist you in resolving this issue. Thank you for your feedback!
This app can be a bit confusing and frustrating at times, but it's well worth it I think. You are buying the same items you get in every store in your local areas plus more for pretty much little to nothing. At first I didn't understand and if you don't complete the team buys you honestly just wasted your time, but it's refunded back to you in some sort of way. Regardless of all of that, I love seeing the new and interesting prices if they even have a price on them everyday. Then you get to play games and win things for free. I think it's a win win either way.
Blitz is a buying platform with thousands of items ranging from free to unknown and it's super easy to use. U can buy solo but if u want a way better deal then choose the buy together option. U will meet people from all walks of life.
I couldn't do anything with the app unless I PAID for the "free trial" to get the premium benefits, yet when I tried doing anything that I was supposed to be able to do after paying for the free trial, I was denied and told I had to cancel the free trial and pay the full price for a premium membership. So false advertisement, the whole app seemed like a total scam, and now it keeps trying to hit my bank account for the membership fee, yet it won't let me log into my account to cancel my membership. Highly dissatisfied.
We’re truly sorry to hear about your experience. We understand your frustration and take your concerns seriously. Blidz aims to provide a satisfying service, and we apologize for any miscommunication. Please reach out to support@blidz.com so we can address your situation and work towards a resolution. Your feedback is valuable, and we appreciate your patience.
I never input my bank info, bit they got 13.00 and TWO $1.00 charges. Luckily MyBankAND I are grudge holding $#*!s and pressing charges for theft, not for just the $15.00, but adding file for trips to bank and police station, copies, phone time wasted, and all time used. Boyyy. They've fuked up. At the end of this review, it claims some more horse$#*! about not leaving a false review, not affiliated, don't work for or with them... Bs&more B.s. But. THR LAST FUKING STATEMENTS THE HERPES. Said, A fasestatement is against the law?! No, Your Father sucking your Mothers 2inch com is against the law. Your sister sucking off a neighborhood crakheads three legged horse is against the law. The one and only 5star review that is a total twaked out pipedream, IS AGAINST the law. Continued refusal to take responsibility and intentionally scamming people, is against the law. My freedom of speech to assume your mother should have stabbed herd lf in the belly with your grandmothers AIDS Infested needle while she was jizzed up with you, well, that's a true God Blessed Right.
Refused to refund me my money and refused to cancel my membership. If I don't get my money back I will be filing a lawsuit against them.
Dear Customer, we are sorry to hear that you have not enjoyed our app as much we do. With this issue, we encourage you to get directly in touch with our support or send us an email at support@blidz.com so we can assist in anything that does not satisfy.
Charged me 12.99 for a subscription I didn't even sign up for. Then tried to take money off a card I never used that had 1 penny on it. I gave the card information just to see and of course they tried to take from it. I am a poor white man living in poverty. I work my $#*! off everyday and mother $#*!ers like you take what you can and I hope you all die a painful slow death. You get rich off taking from working people and one day you will get what you deserve.
Sal B. "I was unknowingly scammed into joining and when I realized I had unknowingly joined with an automatic monthly fee whether I buy anything or not and tried to cancel my membership the process they give instructions for in order to cancel, which they proclaim are easy, are not possible to do because the windows they write that are needed to cancel do not show on the screen. Several days of back and forth nonsense with support proved futile."
This is exactly what happened to me too! I complained to them, Joy Lin@ customer support said my membership was cancelled, but still, they kept charging me. Eventually it was removed but they refused to give me a refund for the wrong charges. The business should be shut down.
Answer: Please contact our support at support@blidz.com and we are happy to help!
Answer: Hello! If you have had any unexpected charges, please contact our support at support@blidz.com and we will be happy to resolve this issue with you.
Answer: No they will keep taking if u don't block them from your bank
Blidz has a rating of 1.8 stars from 152 reviews, indicating that most customers are generally dissatisfied with their purchases. Reviewers dissatisfied with Blidz most frequently mention credit card, customer service and total scam. Blidz ranks 65th among Social Shopping sites.
We apologize for the inconvenience. Blidz is a legitimate company offering great deals and fun experiences. We encourage you to contact support@blidz.com, and we'll gladly assist with any issues you are facing with our app!