Below is the email I sent to this company via their website:
My order # is *******. It was placed on Nov 30,2020 and I received an email that it shipped on December 4,2020 and I was to have received it on December 11,2020. I have not yet received it. I called on Sunday December 13,2020 and was told to wait another 2-4 business days, as per the indication on your website. I waited and called back today (December 18,2020) because I still have not received the order. Today, after waiting on hold for 1 hour and 22 minutes, I spoke with the rudest customer service agent.
When I was dissatisfied with her response to wait another 10 business days and asked to speak with her supervisor, she hung up on me. UNACCEPTABLE. I expect this order to be cancelled. I am going to find the calendars else where. I have been a customer for many years, however I will NEVER shop with calendars.com again. Your shipping methods have always been precarious and it was just a matter of time before it happened that the order simply show up, Pandemic or no. I will be posting this review all over the internet. Cancel this order and refund my money, or my next stop is a dispute with my credit card company. You should be ashamed.
I placed an order on 11/10/20. Three weeks later, no tracking information. I call and speak to some idiot who said she couldn't see any information on the order, but it should be shipping in the next couple of days. I contact them a week later and they tell me two of the seven items I ordered were out of stock, not sure if they would come back in and that was the delay. Then, she asks if I want to process the order without the two items and it would be shipped out right away. I asked if the discounts would still be honored. She said, absolutely. Well, I get home, check the bank and they charged me full price + shipping! I sent them an email, they have an instant reply, it may take them 15 business days before they will respond. Customer Service hours are minimal. This is the most ridiculous experience. I tried to cancel the order, nope, can't do that, either. I'm going to dispute the charge and refuse the delivery. DO NOT WASTE YOUR TIME/MONEY BUYING ANYTHING FROM THESE NITWITS!
Dear Mary P.,
I am so sorry you were charged for shipping. Were you able to get a refund? If not, please contact our customer service at gethelp@calendars.com or call 800-366-3645 and mention sitejabber. We will see what we can do to make things right.
Sincerely,
Christi Graybill
VP Ecommerce Operations
I've used Calendars.com for the last 5 or 6 years and have been pleased with their selection of items, prices and shipping. There have been no negative experiences or any other issues.
Hi Bryan!
We appreciate you taking the time to provide us with your feedback. We are so pleased to hear you are happy with our products, our selection and want to thank you for being a loyal customer for so long! We hope you shop again soon!
Sincerely,
Stephanie R.
My wife ordered a calendar 12/3/2020 it has been 3 weeks no package. USPS can't tell me where it is. Said it hasn't been shipped yet. Hope it here by December 2021
Hello Michael,
I am just following up. Did you receive your calendar? Please contact us at gethelp@calendars.com or 800-366-3645 and we will be happy to assist you.
Please mention sitejabber is where you posted your review.
Sincerely,
Christi Graybill
VP Ecommerce Operations
Order 11/19. MC charged twice! After processing 4wks I called 12/13, they stated payment denied. MC said not. Charged $31 shipping after quoted $17 to expedite.
Hi Celeste!
Upon reviewing your order, I see that you were only billed $138.28 for your order. If you were quoted $17 for expedited shipping, I will be more than happy to issue a refund of the remaining $11 back to your original form of payment. We apologize for the inconvenience we have caused! We do appreciate your continued business and hope you will accept our apology.
Sincerely,
Stephanie R.
Excellent layout of products makes it easy to find what you want. Lots of choices available to choose from. Site is easy to navigate. Will be getting my calendars here from now own.
Not only they don't ship but also they brag they have thousands of orders to take care of and they cannot even take care of your urgent request. The customer rep is not even well trained to take care of customers he can yell at you and mount up on you. Horrible and rude. NEVER EVER USE THIS SITE. DO NOT EVEN SPEND YOUR TIME AND MONEY FOR this type of business who do not appreciate there are cash flow occurring even though we go through tough times in this country.
Dear R. N.,
I am sorry you had such a negative experience with us this past year. Please contact our customer service team at gethelp@calendars.com or call 800-366-3645 and mention you posted a negative review on sitejabber. We will do what we can to make it right.
Sincerely,
Christi Graybill
VP Ecommerce Operations
Efficient & easy to place order! Would recommend to friends. I love your calendar! Can't wait for Christmas & hear from my family/friends for their reaction to this years calendar.
Thank you so much for your business!
They don't ship... they take your money and don't answer the phone. Been waiting weeks. If you leave your number for a call back, they don't. It's a black hole.
Hello Shirley,
We are, in fact, a legitimate website. One of our main challenges last year was going from an entirely on premise contact center to an entirely remote contact center in a matter of weeks due to COVID. This presented some unique challenges including training challenges. I am sorry you had a negative experience. Was your issue resolved? If not, please contact our customer service team at gethelp@calendars.com or call 800-366-3645 and mention you posted a negative review on sitejabber. We will see what we can do to make things right.
Sincerely,
Christi Graybill
VP Ecommerce Operations
I have bought monster grids for several years and I am very satisfied. I have always had good results from Calendars.com.
Answer: Have no clue. But if there is one there is bound to be others.
Answer: There is a huge selection of calendars. I have bought calendars from this site for years.
Answer: We're a legitimate company. I personally have worked here since 2003. We also operate the Go! Games, Toy, and Calendar stores in the mall.
Calendars has a rating of 2.1 stars from 149 reviews, indicating that most customers are generally dissatisfied with their purchases. Reviewers dissatisfied with Calendars most frequently mention customer service, business days and credit card. Calendars ranks 15th among Calendar sites.
Hello Carla,
I am so sorry you had a rude agent handle your issue. We were not aware of this negative review as we were not member of sitejabber until today. I will have someone reach out to you and see what we can do to make the situation better.
Sincerely,
Christi Graybill
VP Ecommerce Operations.