GlobalRose has a rating of 4.4 stars from 2,654 reviews, indicating that most customers are generally satisfied with their purchases. Reviewers satisfied with GlobalRose most frequently mention customer service, beautiful flowers and perfect condition. GlobalRose ranks 2nd among Flower Delivery sites.
Ordering experience and delivery experience were very smooth. For my first order ever, I ordered 50 white roses and while half of them looked great when they arrived, the other 50 looked a bit wilted. After two days, the majority of the half that appeared wilted seem to be doing okay although they are losing their petals fast. Overall a decent purchase considering only one rose ended up dying after the first day. Will give this site one more try.
Scam company ruined valentines day took $100 payment out of my bank account sent me a email stating they cancelled my order because my payment didn't go through don't make the same mistake as me choosing this garbage no name business unless you like scams and pissed off girlfriends
We are very sorry for this inconvenience. As mentioned in our communications, we can assure you that our business is not a scam. Your order was flagged due to a potential unauthorized use of the card and unfortunately, it was not cleared with the info you provided. Therefore, since the verification was not successful, our credit card verification services have canceled your order due to factors beyond our control. While the payment may appear on your credit card statement, a refund is being processed, and a full refund has been processed.
This is my first time triangle Global rose. I was excited to get this many flowers for such a good price however, not one of the three different types of flowers that I ordered were as pictured
Dear Micki,
Thank you for your feedback. We're sorry to hear that the flowers did not meet your expectations. Customer satisfaction is very important to us, and we'd like to assist you further.
We will be reaching out to you via email shortly to discuss this matter and find a resolution. Please keep an eye on your inbox.
Best regards,
Customer Service Team
Global Rose
www.globalrose.com (http://www.globalrose.com)
Follow us on Instagram!@globalrose (https://www.instagram.com/globalrose/)
I looked locally for flowers for a fundraising event at my child's school. These carnations were by far the best deal I found. I was nervous ordering such a large quantity as my first order but am so pleased with the delivery! The event is tomorrow and I have cut them and put them in water. I think they are going to be perfect!
We love that your carnations arrived just as expected. It's great to hear they're prepped and ready for your event. We hope they make it even more special!
I ordered 400 carnations for a fundraiser and they all arrived in great condition even after a delay on shipping due to a snow storm. I will definitely use this company again!
We're glad we could be a part of your fundraiser. Thank you for choosing Global Rose, we look forward to serving you in the future!
I have been ordering our Valentine's carnations from your company for the past few years. We have always had great experiences with very quick delivery, however, this year, we received some that were broken and a few stems that didn't even have a flower on them. I know some breakage is probably to be expected, but this year we were almost short a dozen from this which forced me to go find flowers to make up the difference.
Dear Karrie,
Thank you for your feedback and for being a loyal customer. We're sorry to hear that some of the carnations did not arrive in perfect condition. We understand how important it is to receive your flowers in the best shape possible.
We will be reaching out to you via email shortly to address this issue further. Please keep an eye on your inbox, and feel free to provide any additional details or photos that may help us assist you
We appreciate your continued support and look forward to resolving this for you.
Best regards,
Claims department
I love being able to count on a professional box of gorgeous roses. They always arrive precisely when requested, always secured in very nice box, and they last for a long time by following the instructions.
Thank you so much for your kind review, Kristin! We're pleased you can always count on our gorgeous roses and professional service. It's our pleasure to deliver your blooms on time. Enjoy your beautiful flowers!
Global Rose has always been dependable, timely and offering the best flowers!
They came at the set time I Put and were in great shape. After a few days you may have to put the flowers in some water to make sure they stay fresh but outside of that everything was good.
We're glad your flowers arrived on time and in great shape! We do recommend hydrating them as soon as possible so they perk up beautifully and stay fresh longer. Thank you for your feedback!
Flowers were packed very well. Ordered them for a Valentine's Day event and they arrived quickly and on time based on the tracking information shared.
Thank you for choosing us for your Valentine's Day event. Your satisfaction is our priority, and we appreciate your support!
The ordering process was great as always. Delivery was complicated due to snow and I had to reach out several times to make sure we would have our flowers for the fundraiser on Friday. I am a little disappointed that the flowers were two different colors. We ordered the orange which has become a tradition and matches our promotional materials. At least half of the carnations were more of a deep coral. Finally, could I have some clarification on the time frame to get reimbursed for taxes? I requested it as soon as the flowers came in and was told, for the second year in a row, that they could not refund the tax amount. As a tax free school, we cannot pay taxes so I will have to refund my school that amount out of pocket. With all that said, we will certainly return to Global Rose next year and appreciate the ease of the ordering process and respectful prices.
Thank you for your continued support and for your thoughtful feedback! We're glad to hear the ordering process was smooth, but we're sorry about the delivery challenges and the color variation in your carnations. Regarding the tax reimbursement, we understand your concern and we kindly inform you that we will be able to refund your taxes as long as your order was placed within the last 7 days. We truly appreciate your loyalty and look forward to serving you again next year!
Answer: Global rose had the best prices I could find for bulk online flowers.
Dear Silvia,
Thank you for your feedback and for giving us a try! We're glad to hear that part of your order arrived in good condition, but we'd like to look into the concerns with the wilted roses.
Could you please send us pictures of the flowers to claims@globalrose.com? This will help us assess the issue and assist you accordingly.
We appreciate your time and look forward to resolving this for you.
Best regards,
Claims department