Lasta

Overview

Lasta has a rating of 4.3 stars from 497 reviews, indicating that most customers are generally satisfied with their purchases. Reviewers satisfied with Lasta most frequently mention weight loss, meal plans and water intake. Lasta ranks 7th among Mobile Applications sites.

service
144
value
120
shipping
59
returns
88
quality
237
This company responds to reviews on average within 2 days
+97
How would you rate Lasta?
grey star
grey star
grey star
grey star
grey star
Oregon
1 review
2 helpful votes
Follow Danae D.
Unfollow Danae D.
Send Message
Share Review
Report Review

GREAT!
November 14, 2022

This app change my life! I know how it sound but its true! Thank you!

Date of experience: November 14, 2022
Barbara K. Lasta Rep
over a year old

Yay for your success, Danae! We're so happy to be on your journey to success and well-being! If you need extra tips or have any questions, our support team will do their best to assist at support@lasta.app.

Virginia
1 review
0 helpful votes
Follow Adelaida H.
Unfollow Adelaida H.
Send Message
Share Review
Report Review

Saber cuánto esfuerzo se necesita para alcanzar nuestros cuerpos ideales puede ser desalentador, pero con Lasta lo hacemos posible de una manera simplificada. Atrás quedaron las dietas rígidas, las largas horas en el gimnasio sintiéndote desmotivado... en su lugar, prueba nuestras rutinas preprogramadas que aseguran que cubras todas las bases cuando se trata de mejorar tu condición física general. Desde capacidades de seguimiento de calorías hasta planes de comidas guiadas: proporcionamos todo lo necesario y siempre encontramos formas creativas de hacerlo divertido.

Date of experience: December 8, 2022
Barbara K. Lasta Rep
over a year old

¡Tu reseña nos alegró el día, Adelaida! ¡Gracias por elegir Lasta! En caso de que necesite ayuda, comuníquese con nosotros a support@lasta.app y haremos todo lo posible para ayudarlo.

Virginia
1 review
0 helpful votes
Follow Rachelle G.
Unfollow Rachelle G.
Send Message
Share Review
Report Review

Lasta
November 14, 2022

Lasta foi criado por uma equipe de especialistas que entendem os desafios da perda de peso. O software fornece aos usuários planos de refeições personalizados, listas de compras e receitas, bem como conselhos de especialistas sobre exercícios e nutrição. O lasta também é integrado a dispositivos populares de rastreamento de condicionamento físico, para que os usuários possam ver seu progresso ao longo do tempo.

Date of experience: November 14, 2022
Barbara K. Lasta Rep
over a year old

Thank you for taking your time to share your experience with us, Rachelle! In case of any other questions, feel free to reach out at support@lasta.app.

California
1 review
0 helpful votes
Follow Eneida U.
Unfollow Eneida U.
Send Message
Share Review
Report Review

THE best
November 15, 2022

Que vous cherchiez à perdre quelques kilos ou à changer radicalement votre mode de vie, lasta peut vous aider à atteindre vos objectifs. Avec son approche personnalisée de la perte de poids, lasta est la solution parfaite pour tous ceux qui veulent retrouver la santé et le rester.

Date of experience: November 15, 2022
Barbara K. Lasta Rep
over a year old

Your review made our day, Eneida! Thank you for choosing Lasta! In case of any need for assistance, reach us at support@lasta.app, and we will do our best to help!

Tennessee
1 review
0 helpful votes
Follow Laura V.
Unfollow Laura V.
Send Message
Share Review
Report Review

I googled free chair yoga and Last came up, maybe 3rd entry. I tried downloading the app, message said join for.99 cents. Ok, well fine, but then charges were $40. I contacted them right away and after several days received a partial refund. They are very misleading!

Date of experience: March 10, 2025
Barbara K. Lasta Rep
2 weeks ago

Dear Laura, we apologize for the confusion and any inconvenience caused. We understand your concern and want to resolve this as quickly as possible.

Could you please provide more details, such as your account information or transaction details, so we can investigate the issue and ensure the correct refund is processed? Please reach out to our support team at reviews@lasta.app, and we’ll assist you further.

Thank you for your understanding and patience.

Canada
1 review
0 helpful votes
Follow Mark B.
Unfollow Mark B.
Send Message
Share Review
Report Review

Tracking is easy
February 19, 2025

I was able to shed pounds without feeling restricted or overwhelmed. The personalized advice and ongoing support helped me make better choices and stay consistent. The process felt natural and enjoyable, making weight loss much easier.

Date of experience: February 19, 2025
Barbara K. Lasta Rep
1 month ago

Thank you for sharing your experience, Mark! We’re so glad to hear that Lasta helped you shed pounds without feeling restricted or overwhelmed. It’s great that the personalized advice and support kept you consistent and made the process enjoyable. Consistency is key, and it’s awesome that you’ve found a balance that works for you. Keep up the great work! If you need any further assistance, we’re here to help.

Georgia
1 review
0 helpful votes
Follow Nazarette D.
Unfollow Nazarette D.
Send Message
Share Review
Report Review

This App Is A Scam
February 20, 2025

I've subscribed to this app and once I cancels my subscription after not doing some research on them and how they are charging extremely high prices for something you mine as well get a trainer for at that point. Now the app is longer loading or working. Please DO NOT purchase this app. Unless you just have the money to blow.

Date of experience: February 20, 2025
Barbara K. Lasta Rep
1 month ago

Dear Nazarette, to address your concern, we need more information regarding your subscription and payment details. Please reach out to our support team directly at reviews@lasta.app with your account information. We'll be happy to assist you in resolving any issues and ensuring you're refunded appropriately if applicable.

Pennsylvania
1 review
0 helpful votes
Follow Sandra S.
Unfollow Sandra S.
Send Message
Share Review
Report Review

Caution with Lasta
March 1, 2025

Why would you invest your time and money in an organization that has received an "F" rating from the Better Business Bureau? A rating this low reflects significant concerns about the company's business practices, including a lack of transparency, misleading refund policies, and deceptive additional charges. These tactics should serve as a clear warning about the organization's integrity and commitment to customer satisfaction. Instead of risking your investment with a company that operates in this manner, take the time to research businesses with a strong reputation, transparent policies, and a higher BBB rating. Making informed decisions ensures you receive quality service and avoid potential financial losses.

Date of experience: February 24, 2025
Barbara K. Lasta Rep
1 month ago

Dear Sandra, we apologize for the negative experience you had with our app. We've contacted you and processed a refund to address the issues you encountered. If you have further concerns or need additional assistance, feel free to reach out, and we’ll be happy to help. Thank you.

New York
1 review
0 helpful votes
Follow Ebenezer A.
Unfollow Ebenezer A.
Send Message
Share Review
Report Review

Excellent APP
February 9, 2025

This weight loss app transformed my journey. The app's pre-recorded workout sessions are easy to follow, with clear demonstrations and instructions while the fasting tracker keeps me accountable. Between the training videos, meal planning, and fasting tools, it's the perfect package for serious weight loss—though requires premium membership to the enjoy the full features, which cost a few dollars.

Date of experience: February 9, 2025
Barbara K. Lasta Rep
2 months ago

It’s awesome to hear that Lasta has had such a positive impact on your weight loss journey! 😊 The combination of workouts, meal planning, and fasting tools sounds like it’s been really effective for you. We understand that the premium membership is an investment, but it’s great that you’ve found value in the full range of features. Keep up the great work, and if you ever need more support or motivation, we’re always here! 💪🌟

New York
1 review
0 helpful votes
Follow Florence J.
Unfollow Florence J.
Send Message
Share Review
Report Review

Beware!
February 18, 2025

Be careful with this app. I joined in August of 2024 and paid $30 through PayPal. Last week I was charged $99! I tried to dispute the charge because I sent them multiple emails with no response. Once PayPal got involved they did respond and I was told I didn't disable the auto renewal feature. I actually believe if I had known it would be an automatic $99 charge for renewal I never would have bought it. In any event PayPal didn't believe that they misrepresented themselves so I am out $99! Stay away from this app!

Date of experience: February 18, 2025
Barbara K. Lasta Rep
1 month ago

Dear Florence, we apologize for the issues you've encountered with billing and the renewal process. To help resolve the situation, we need additional information, such as the account email, the specific charges, and details about the subscription type. This will allow us to investigate the situation thoroughly and provide the best possible assistance. Please contact our support team with these details, and we'll ensure your concerns are addressed promptly. Thank you for bringing this to our attention.