Our guide Alessandro was the best & made the entire experience relaxing and totally enjoyable even with the 300 steps. LOL!
Do the lunch too, fantastic, pesto was out of this world.
Highly recommend you cannot do Italy and not see these villages!
Thanks again to Alessandro and Roberto our driver who was prompt and excellent at his duties.
I wanted to visit the Vatican museums but I didn't find any tickets on the Vatican's website hence I started to look for alternatives. Get your guide isn't cheap for sure, you get to pay more for a 2 hour service but at the end I found it worth it. First of all I got to visit exactly when I wanted without queuing and secondly one can't visit these museums without a guide as it would be impossible to understand not to mention become to know some curiosities behind certain things. It was a lovely experience. Tip -use the app and find discount vouchers.
They cancelled my reservation because I lost de original credit card used to book the tour.
Even if the message they send me said that there was no problem using another card.
They wanted me to provided a signed statement by my bank, attesting that my card was lost and replaced.
In the end, the tour booked months ago which was the highlight of our family trip was not possible.
And I did not talk about the mediocre customer service displayed.
Bad (and last) experience overall!
I booked this full day tour to Windsor Castle, Bath, and Stonehenge for myself, my husband, and my daughter. We arrived early because the meeting point to board the tour bus was not clear We walked a city block trying to find our tour bus and asking everyone that worked around there. The local phone number did not work even when the local individuals tried to call and help. Finally reached the toll free number to be told they could do nothing. Our money was taken with no tour and they lied saying we had cancelled which we did not. We were even denied a refund because they lied and said we cancelled. Do not use this place. They will take your money and give you no tour. Buyer Beware!
Done the Loch Ness tour with Ryan our tour guide. Got to say it was a fantastic experience with Ryan being knowledgeable about the areas we visited. Great company on the bus as well, will definitely use them again.
The getyourguide.com platform is the worst I have ever experienced. After paying and receiving confirmation for my tour, the tour guide never showed up on the day and time of the tour. I complained right away after half an hour passed and requested refund. It has been days so far and there is no acknowledgement of the issue or promise of refund. Let alone that we didn't have the tour and it was too late to book an alternative. I didn't have any problems with other booking platforms like tripadvisor and viator.
Update: after submitting this review, the company emailed me an apology and a commitment to refund me.
Hey, thanks for your review. We're sorry to hear your guide didn't show up. Please send us your booking details at social.support@getyourguide.com from the same email address you used to make your booking, mentioning the name on your review, and we'll look into it as soon as possible. Thanks.
Due to an extreme hot weather alert we had to cancel. The provider was there to give a refund, however, Get your Guide refused to cooperate. So no refund... Do you expect people to go and do outdoor activities in extremely dangerous conditions?! What a scam.
Hi Lou, thanks for your review. We're very sorry to hear about your experience with our service. The safety of our customers is very important to us and we'd like to make sure that you receive the correct handling of your case. Please send us your booking details at social.support@getyourguide.com from the same email address associated with your booking and we'll get back to you as soon as possible. Thanks!
My husband's back went out and we needed to cancel our trip to Antelope Canyon 2 weeks before our reservation. They told me I could not cancel because it was an Admission ticket with my name on it and it could not be resold. What a crock of crap. I will never use them again.
Hi Delores, thanks for your review. We're very sorry to hear that you had to cancel your tour. Please contact us at social.support@getyourguide.com from the same email address you used to make your booking, mentioning the name on your review and your booking details - we'll look into it as soon as possible. Thanks.
Beware… I booked for a cruise dinner in Paris. They sent me a email that they will start boarding 15 min before the time to sail. I arrived there to find out the sailed early and I should have gotten an email with the new times. Well no email and they will not refund me anything. I even spoke to the online chat at 7:40 and he never mentioned it. Scammers
Thank you for the feedback, Lawrence. We're terribly sorry to hear that your experience wasn't the best. Please, send us your booking reference, full name and phone number at social.support@getyourguide.com. We'll look into your case as soon as possible. Thanks!
My wife and I booked a slingshot rental while in Cape Canaveral for the day while on a cruise. Upon getting to the location, we were informed e did not hae a reservation. Despite having a booking number and confirmation from get your guide. I spoke with customer service, they apologized and said we would be compensated for any Uber rides we had to use for the day since it was too late to make any other plans. We submitted receipts for the Uber rides and even after several attempts, no response. Do yourself a favor, book with Viator, much better experience. I would not trust this company at all, why take the risk?
Answer: They are just a bunch of money-hungry, non-caring theives.
Answer: Well, my family booked a tour with them and everything went perfectly fine, we had a great time and they were very professional.
Answer: They are great! My family and I had to change our book a day before and they rescheduled right away. The tour was above expectations and they are very professional.
Answer: Answer is very simple, they overcharge the local company with a huge comission. They are sucking bloods of local suppliers! You can buy tours way cheaper if you buy directly from suppliers, for sure.
Answer: Hi Judith! Please send us your booking details at social.support@getyourguide.com from the same email address you used to make your booking and we'll look into it as soon as possible. Thanks!
GetYourGuide has a rating of 2 stars from 855 reviews, indicating that most customers are generally dissatisfied with their purchases. Reviewers dissatisfied with GetYourGuide most frequently mention customer service, credit card and meeting point. GetYourGuide ranks 296th among Tours sites.
Hi Patti, thanks for telling us what happened. We're very sorry to hear about your experience. Please send us your booking reference and more details at 'social.support@getyourguide.com' or via private message at 'www.facebook.com/GetYourGuide'. We'll be waiting for your contact to look at your case more closely. Thanks!