The Keyless Locks Store has a rating of 3.9 stars from 338 reviews, indicating that most customers are generally satisfied with their purchases. Reviewers satisfied with The Keyless Locks Store most frequently mention customer service, fast delivery and great product. The Keyless Locks Store ranks 1st among Home Security sites.
Customer needed a deadbolt with a punch key pad. Went to the web site, researched the available options, chose the Lockey 2200. Keyless Locks Store contacted me the next day to insure my order was placed and the steps to take if something went wrong. The lock arrived within the time period stated.
I am very pleased with the thorough and prompt service. Sandra was particularly helpful in my shopping and decision making process about which item is best suited to my needs. She was extremely knowledgable and very professional, overall once of the most positive sales/customer service interactions I have had in a long time. She is to be commended.
I purchased a lock from the Keylesslockstore.com and needed it quickly. I paid for 2-day shipping, however, customer service upgraded to overnight shipping for no extra charge for me. They were very courteous and helpful. Will definitely recommend to others. Thanks.
I was told the item was in stock. "We have lots of them, how many do you want?" The next day when I ordered it they processed my payment without having the item in stock. It was a 2 week back order. When I called the lady said that she was "locking in" my order so when they came in 2 weeks from now they would ship it. A far cry from having "lots in stock"!
She processed my credit and 4 days later still no credit... ugh!
Contacted the Keyless Lock Store because we were having problems with our keyless entry. As it turned out we did not get our keyless entry from them, but they could not have been more helpful. They took the time to try and help us with our problem and we thank them for that.
Hi Mary C,
Thanks for letting us (and everyone) know. We're glad we could help.
Old but I found what I needed, back in early 2000s, but customer service #. My CS person was extremely helpful and went above and beyond to make sure that I was taken care of. Super pleased!
Sandra was very helpful and did a great job helping place the order. I had a hard time on the website. Was not allowing me to put in my password. Sandra was very patient and helped with getting what i needed.
It was my first time ordering an item online with the Keyless Locks Store. Since I was somewhat unsure if I was doing my order correctly, I called the phone number listed on the website. The customer service woman was so helpful in walking me through the entire ordering process. I even had to call her back since I had accidentally put the wrong color of item in the website's shopping cart. The customer service rep was so patient with me and helped me get the correct color item and proceed to the final sale.
In need of a replacement latch for a pool gate lock, which pool gate is required by state law to be closed and latched, I explained my need to quickly obtain and install the latch. The contact person was very helpful and placed the order. However, after a few days, I was notified that receipt of the latch would be delayed due to receiving stock from a foreign country. After a week's delay, I found another supplier who had the latch in stock. The contact person was very helpful in cancelling my order.
Needed a keyless entry lock for a sliding glass door - all the hardware stores said it couldn't be done. But lo and behold I looked online and saw TheKeylessLockStore. Decided to give them a chance and I am sooooo happy I did! I got the color finish I wanted on top of the fact that it's really secure and looks great. Super pleased!
Mike S.
We are sorry to hear you are unhappy!
We reviewed your order and found that we did have LS-7i's in stock on 9/4/2018 when we spoke to you, but these were sold out by the time you placed your order 2 days later on 9/6. That is why this item was marked as "Out of Stock - ETA Oct 2018" on our website and on your receipt when you placed your order. The manufacturer was also completely sold out at that time.
Also, our records show that you asked to cancel your order on Fri, Sep 7,2018, at 5:08 PM and we refunded you at 5:21 PM that same day. You can see this in the Refund Confirmation email we sent you. Our part of the refund transaction was complete at that time, however, banks can take a while (up to 10 business days in some cases) to make refunds available. If you have not yet received your refund, you need to call the toll-free number on the back of your credit card, as we no longer have control over the funds.
I hope that information is helpful, but if you have any questions or need further assistance, please give us a call: 1-888-202-4538 Toll-Free, Mon-Fri 9 am to 5 pm CT (except holidays).
Thank you!
Sadie
Sales/Customer Service
www.KeylessEntryLocks.com
1-888-202-4538 Toll-Free