I cannot understand all the bad reviews here. I have been buying calendars here for years and have always had excellent service. I live in England and because the package has to come through our Customs they can take up to 2 months to arrive. When one hadn't arrived after 3 months I queried it and they immediately sent a replacement which arrived within a fortnight.
I have the cutest little neighbors. I bought each of them a Snoozimal including the shark, the axolotl, the turtle, the puppy, and the dinosaur in a few different purchases. They absolutely love them. The 2 year old sleeps with his dinosaur every night. I had to get one for myself and put it in my own office. Shipping was super fast.
I found several items to add to my Calendars.com wishlist. I am very particular about the wall calendars that we use in our household (re. Theme, brand, size). I purchased 2 discounted wall calendars that I will appreciate throughout 2022.
Hi! This is excellent advice! I love that. We appreciate you taking the time to provide us with your feedback and share your experience. We are so pleased to hear you are happy with our products and services. Thank you for your patronage!
Happy Holidays!
-Sarah B
I order the same 4 or 5 calendars as gifts for my family every year. I find great deals on calendars.com (especially around Black Friday). Best resource for a wide range of calendar themes.
Hi Maureen!
We appreciate you taking the time to provide us with your feedback. We are so pleased to hear you are happy with our products and selection, and that it allows you to find something special for every one on your list. We are truly honored to be a part of your family's traditions every year. Thank you for your continued patronage!
All the best!
Sarah B
Order ID *******. Ordered 6 calendars received 5 even tho invoice indicated all 6 sent. Cannot get company to answer chat or phone. This indicates total incompetence, a lack of adequate staff, indifference to customer service, or just a poorly run organization. At this point just happy I got 5 of the 6 items ordered. Intend to shop anywhere but here in the future and hope to inform anyone that asks to stay away from this company. With the variety of choices would have hoped for a better experience. Very disappointed. I was a quality systems assessor for 14 years and this company's quality system when it comes to customers is definitely broken. Would love to see their Mission Statement. Told all my clients to say what you do and do what you say. This is an update to original review. Jennifer from Calendars.com called me on my home phone about 4 hours after my review posted asking what they could do to remedy the situation. Send missing calendar or refund for cost of it. I took the refund as Christmas was over. Will update my rating to a 2 based on this response. Future star increases will depend on their improvement in customer service to me for any future dealings with them for any problems encountered.
Dave, I will have someone call you today to see which title you're missing. With all the weather and other holiday shipping delays, we are just swamped with contacts. We didn't staff for a winter vortex unfortunately.
I ordered about a dozen calendars from this site for Christmas presents and everyone found them to be very unique gifts as I could get them a calendar for exactly their hobby.
I received a promo email in early June that 2023 calendars could be ordered at a discount. I picked out 2 and placed an order on 6/7/22. I received a confirmation # and info that one would ship after 7/15 and one after 8/15. I don't think I ever received an order summary via email though. Near the end of September having never received notice of shipment and seeing that my credit card was never charged I went on your web site to check on the order. After entering the confirmation # that I had received back on 6/7 the search came back that the order did not exist. So I placed a new order only I changed one of the calendars to a different item. A few days later I received notice that my order had shipped and when it arrived it was the original order that I had placed on 6/7. One of the calendars had been damaged in transit. My credit card has now been charged for both orders and I have not received the second order as of yet nor have I gotten a shipment confirmation or a tracking #. The June order was #******* and the Sept order was #*******
Hello Mark,
Thank you for taking the time to leave your comments. I apologize for your frustration. I, too, would be upset if I placed an order I did not need. There was one or more Preordered item in your order(s), which why it did not ship immediately. Once all items were in stock, we shipped the orders to you. I took a look at both of your orders (thank you very much for providing your order numbers) and it looks like you got a better deal with order 2713029. Since that is the case, I will refund you for the order with the higher total of the 2, which would be order 2917732. You should see the refund credit your account in 1-3 business days. You do NOT have to send back the the extra items. Please enjoy, gift or donate them. It also appears one order was placed as a guest, and the second placed in your registered account. I strongly advise you to place any future orders while you are logged into your account. You will be able to view your order history and details within your account. You may also contact us directly, should you ever need assistance, for faster resolution. Please call us at 1 800 366 3645, or use live chat on our website, M-F, 8am-5pm cst. Thank you!
Sincerely,
Sarah B
I picked out 4 calendars for Christmas presents but could not apply the given promo code, so I just bought one Calendar. Disappointed.
Hi Katharine!
Can you please let me know what coupon you wanted to use and your order number? I would be happy to honor it for you if your order is eligible for the discount offered. You can email me directly with this information at gethelp@calendars.com, if preferable.
Thank you!
-Sarah B
I have used Calendars.com for ten plus years. This year order site changed. Have always ordered one item shipped directly. This year was not able to do. I used same password as always. This year password rejected. Had to reset each time I went into site. I ordered five calendars shipped directly to me. When I checked status of order I could not find date information of items ordered or when sent. In the necessity of time I processed the order again. Order numbers ******* & *******. I received both orders and returned one by UPS charged $16.17. I will not use Calendars.com again.
I ordered a 2022 calendar in late December, and received an email on 1/3/22 that it was "on its way". Today is Jan 26, still no calendar. Can not imagine what explanation there would be. Will l even get it in time to use the January page? Doesn't look like it. Ridiculous.
Hi Carol!
We are sorry to hear you have not received your order. To better assist you, could you please provide me with your order number and/or email address? You can email me directly with this information at gethelp@calendars.com, if preferable. I will be more than happy to provide you with either a replacement or refund for the inconvenience. I hope to hear from you soon!
Sincerely,
Stephanie R.
Answer: Have no clue. But if there is one there is bound to be others.
Answer: There is a huge selection of calendars. I have bought calendars from this site for years.
Answer: We're a legitimate company. I personally have worked here since 2003. We also operate the Go! Games, Toy, and Calendar stores in the mall.
Calendars has a rating of 2.1 stars from 149 reviews, indicating that most customers are generally dissatisfied with their purchases. Reviewers dissatisfied with Calendars most frequently mention customer service, business days and credit card. Calendars ranks 15th among Calendar sites.
Hi Amy!
Thank you so much for your comments. Your story is heart-warming and adorable - and has made my day. Thank you for sharing. We are so thrilled to hear how much your little neighbors, and you too, love their Snoozimals. We appreciate your time and your continued patronage.
Cheers!
- Sarah B