I got a new POS system keeps having network issues between their devices. Tickets wont send & Computers will disconnect at random times. Its hard to get any support from them on the phone or chat. If you send a email you will hear back days or weeks after. Was just on chat waited 15 minutes to someone to join chat only to be left in the chat with a "agent" for 10 minutes without a word from the agent only for him to leave the chat. Now waiting for another agent. Going on 20 minutes wait again. This company is also parent company of Future POS avoid Sky tab or Future POS.
Shift4 is the worst platform for credit cards processing. They are running an Ali baba operation. Since they have ach access to your business account they keep charging you bogus charges then you have to fight them to reverse the charges. No customer service whatsoever! Incompetent in every aspect of the business. Don't use them to process your credit cards payments, they are a bunch of thieves!
Hi Brian – We're sorry to hear about your negative experience, and we apologize for any frustration you've encountered. At Shift4, we take matters like this seriously, and we would like to investigate your concerns thoroughly. To assist you in resolving these issues, we need more specific information about your account. Please reach out to us at reviews@shift4.com with your account details, and we will work diligently to review and address the charges you mentioned. We appreciate your patience as we work to rectify any problems you've faced and ensure a better experience for you.
This system is absolute trash. Slow processing, doesn't matter about the offline mode if you can't leave the page because it continuously has the processing circle. Too many touches to do the smallest thing. Finding tickets sucks. The tip assigner is straight trash. Don't get this. It's garbage. We're coming from dinerware which used to be called a joke, but if that's a joke Skytab is a whole $#*!ing stand up special.
Hello Tyler – We're truly sorry to hear about your frustrating experience. Our goal is to provide a seamless and efficient service, and it's disheartening to learn that we fell short of your expectations. We appreciate your feedback and would like to understand your concerns better. Please reach out to us at reviews@shift4.com with your contact information and issue details and we'll ensure it's escalated. We are committed to learning from our mistakes and enhancing our services to better serve our customers.
15 years using POS systems Shift 4 OR known as $#*! 4 has multiple issues daily, I've had the system for 7 weeks. There are so any problems I cant list them all, Do not use for restaurant orders, This is the worst system on the market.John *******996
Hello John — Thank you for taking the time to share your feedback with us! We’re sorry to hear that your experience with Shift4 hasn’t met your expectations. Please know that your feedback is vital to us, and we would like the opportunity to address your concerns and make things right. We encourage you to reach out to us at reviews@shift4.com with your contact information and issue details and we'll ensure it's escalated. Thank you for bringing this to our attention.
The sweet rep who sold us the system, neglected to mention many of the important details in regards to cancelation, she may was have been unaware or lied about it.
In our conversation with billing she even said she thought we would get charged $25 but we were charged $450.
Not only is it an absolutely terrible product, but they scam you with a promise for $5,000 signing bonus and charge you $450 a month after cancellation.
I have the text threads with my rep, where I let her know we want to cancel but even still they charged us 1,000 to cancel.
WOULD NOT WISH THIS ON MY WORST ENEMY.
Hello — Thank you for taking the time to share your feedback with us! We’re sorry to hear that your experience with Shift4 hasn’t met your expectations. Please know that your feedback is vital to us, and we would like the opportunity to address your concerns and make things right. We encourage you to reach out to us at reviews@shift4.com with your contact information and issue details and we'll ensure it's escalated. Thank you for bringing these issues to our attention. We are committed to learning from our mistakes and enhancing our services to better serve our customers.
Shift4 is the worst service I have been able to hire for my business, throughout this time they have made me debits and even though I send the receipts signed by the clients, they never respond to you, they always say something different, plus their service line is extremely rude and they even hang up on your call, and my losses due to this company add up to almost 3,000 dollars and reading these reviews is a practice they do with many because I see that everyone complains about the same thing. On the contrary, by canceling and refusing to continue paying for such an inefficient service, they call me to charge me, threatening me with collection instead of solving my problems. I am going to file a complaint with the CFPB and since I see cases similar to mine, I would like to invite you to join that complaint so that you can see what practices this company does with many of its clients.
Hello Michell – We apologize for any inconvenience you've experienced, and we take your feedback seriously. We strive to provide excellent service to all our customers, and we're sorry to hear about the issues you've encountered. We would like to investigate your concerns further and work towards a resolution. Please reach out to us at reviews@shift4.com with your contact information and issue details and we'll ensure it is escalated. Your satisfaction is important to us, and we want to ensure that your concerns are addressed promptly.
Require a signature to cancel and keep on debiting the account until they get one. Wish they would make their money by providing good service as opposed to barriers to exit. My ask is phone cancellation or online cancellation.
Thanks for reaching out to provide this feedback, Reid. Your comments are really helpful in highlighting opportunities to improve our processes. If you need further assistance resolving your concerns, please don’t hesitate to reach out to our support team via live chat (available 24/7): shift4.com/support
Beware before you sign up with them, for any reasons in the future you have to stop the services, you are going to be charged arms and legs and they take the money from your account, I will not recommend their credit card processing and it is a very big procedure when you close the account
Ghansham, We're very sorry to hear that you're unhappy with your experience and we'd like to take this opportunity to make things right and further discuss your situation. You can live chat with a support representative 24/7 here: shift4.com/support
Same as all the other reviews. Very poor customer services, yes reps are nice. Too bad their company doesn't give proper resources to handle issues. Takes sometimes an hour just to get through. If you do the callback, they never call back. Yes -never… we moved and discontinued using as of mid January 2023 but we're told contract through 3/25. Fees for inactivity $75 plus monthly fee for software and equipment lease $89+, plus a minimum processing fee $25 plus fluctuating fees they could not explain that we're a difference of almost $20+ between 2 statements. BEWARE Surprise fees!. They took away ability to export our customer list ¬ed info A MONTH before transitioning to another pos company. The soft ears is antiquated. Had to,jump through hoops to cancel service! Based on reviews we WILL be watching and better not continue to be billed or our lawyers will be calling,. Don't have much faith in company ar all
Walter — We're very sorry to hear about this issue and we want to help get it resolved ASAP. Please reach out to us at reviews@shift4.com with your business name and contact information, and we'll ensure it's escalated. And, as always, you can reach us 24/7 via live chat: shift4.com/support
The absolute worst company i've ever worked with. They charged me for equipment I returned months ago TWICE. Put my account in the negatives and still giving me the runaround about returning my money after multiple calls. If you love getting your money taken or withheld for THEIR mistakes and hearing another 3-5 business days after 24-48hrs for review every time you call even though you've been told the problem was resolved then this company is for you. Can't wait to deal with them to terminate my contract when it ends seeing as there's reviews of that mess as well. Just go with someone else please. Wish i saw these reviews before going with them…..
Hello Richelle — Thank you for taking the time to share your feedback with us! We’re sorry to hear that your experience with Shift4 hasn’t met your expectations. Please know that your feedback is vital to us, and we would like the opportunity to address your concerns and make things right. We encourage you to reach out to us at reviews@shift4.com with your contact information and issue details and we'll ensure it's escalated. Thank you for bringing these issues to our attention. We are committed to learning from our mistakes and enhancing our services to better serve our customers.
Answer: Impossible... not going to happen... do you have 4 hours of your work day to be on hold?... impossible.
Answer: Please share my nightmare with shift4 - yes...
Shift4 has a rating of 1.5 stars from 49 reviews, indicating that most customers are generally dissatisfied with their purchases. Reviewers dissatisfied with Shift4 most frequently mention customer service, credit card and pos system. Shift4 ranks 102nd among Payment Gateway sites.
Hi Juan – We’re sorry to hear your experience with Shift4 hasn’t met your expectations. Please know your comments are really helpful in highlighting opportunities to improve our processes. We would like the opportunity to work with you and resolve any challenges you may still be experiencing! Please reach out to us at reviews@shift4.com with your contact information and issue details and we'll ensure it's escalated. Thank you for bringing these issues to our attention.