It doesn't connect to a vpn server after payment. I was told I couldn't get a refund and I spent an hour troubleshooting. This is a very well-maintained scam and I would not buy it ever again.
In Canada my Nord VPN does not get me Netflix from the USA or UK and does not get BBC I Player from the UK. It can get into applications which even free VPNs can break into but nothing else which I have found.
Hello David, sorry to hear you're having issues with accessing Netflix content. It would be great if you drop a message to us via Twitter or Facebook or at support@nordvpn.com and our team will be glad to help you out. We're available 24/7. Thank you.
I singe two years contract for VPN two years for reasons I don't want any more Nord VPN and they are refused to cancel the subscription and refund my money. Now for a month I have been a customer of Nord VPN by force and advice stronger don't do any business or unless you want to be a customer by force
After monumental frustrations trying to get ExpressVPN to work on our AppleTV 4 I decided to try NordVPN. Unfortunately, NordVPN doesn't work on AppleTV and/or our ISP-supplied router. Unlike ExpressVPN, Nord has a live chat-line which confirmed the problem & completed a refund within a couple of minutes.
1) This company doesn't allow you to delete your payment information.
2) I clearly checked-marked NO AUTOMATIC RENEWAL. They stole over 100USD from my account by overwriting my choice.
3) As of today they still have my payment info. I will have, in 11 months, to check again my NO AUTOMATIC RENEWAL.
4) But they will still have my payment info.
They give me no other choice but to cancel my CC!
TOOK MY MONEY FOR A 2 YEAR SUBSCRIPTION, THEN DISABLED MY ACCOUNT
I have had Nord VPN for more than a year. I recently bought 2 YubiKeys and set that up in 2FA and logged in multiple times to test that it is working and they blocked my account for "scraping" and then reactivated it and now... 2 weeks later they did the same thing, without me even logging into any new devices. I don't even know what scraping is, and they refuse to give me any details, so they took my money for 2 years and then blocked my account and can't tell me why, so in my opinion they SCAMMED me.
NO Call support, just email and takes a long time, with no resolve, WOULD WARN YOU AGAINST THEM!
Terrible customer support. Just says, sorry we can't help you, someone will contact you, without any explanation about the details why.
Hello! While suspensions are issued for serious infringements, our support team is able to review your account upon your request. Please note that this process does take time and suspension is not lifted in cases if infringement is confirmed after review. -Neo
Couldnt surf with crome bcause of som kind of problem with the server i was connected to. I manager to get it to work within an hour but the support team hade a really Quick response reade to help.
I've been a Nord customer since 2021 and never have had any problems. The last few days I noticed the location on my Edge home page display my current location. Up until a few days ago it has always been the location where the VPN connected to. I even changed to Double VPN and Onion VPN and my location still remains my current location. I reached out via chat and connected with Belle who informed me I needed to be connected to another team member and was connected to Webster and I waited 10 minutes before he even said anything. When he finally said something he said he had to transfer me to someone else, so I was connected to Esthel who again said the same thing, transferring to someone else. I go so frustrated and wanted to cancel since I paid for 2 years up front and was told no refund. Now I have to file a fraudulent charge with my bank to get my money back because I'm not paying for something when I can't even get help without keep getting transferred left in right without anyone even making an attempt to help resolve my issue. Horrible customer service.
Hello Tyrone, sorry for any inconvenience caused. We would like to escalate your complaint to our senior support to find a resolution. With that said, could you update this review with the ticket ID you received after contacting our support? Or leave ticket ID in a private message we have sent you. Thank you in advance.
Awful customer experience. I really recommend avoiding these folk. Find another VPN. There are plenty which are more reliable.
Hello Issac, sorry to hear that you had trouble with our customer support. However, would it be possible to update this review with the ticket ID you received upon contacting our support team? We would like to investigate the case and escalate it to our senior support if necessary. Thank you.
I was impressed how fast your team provided support and tried to find a solution for my issue. It was resolved within 24 hours
NordVPN has a rating of 1.9 stars from 209 reviews, indicating that most customers are generally dissatisfied with their purchases. Reviewers dissatisfied with NordVPN most frequently mention customer service, credit card and auto renewal. NordVPN ranks 93rd among Vpn sites.
Hi Cecilia, sorry to hear you have run into issues with our service. Our refund policy is valid for first 30-days, after this period, unfortunately, we are unable to issue refunds. However, our support team will attempt to troubleshoot any issues you might have with our service to the best of their ability. With that being said, we suggest continuing communication with our techs, as surely any connectivity issues can be resolved with a few setting tweaks. Thank you.