business logo of Temu

Temu

Overview

Temu has a rating of 2 stars from 1,693 reviews, indicating that most customers are generally dissatisfied with their purchases. Reviewers dissatisfied with Temu most frequently mention customer service, credit card and poor quality. Temu ranks 69th among Social Shopping sites.

service
1,146
value
1,155
shipping
1,192
returns
834
quality
1,087
This company responds to reviews on average within 0 days
+1157
How would you rate Temu?
grey star
grey star
grey star
grey star
grey star
Illinois
1 review
0 helpful votes
Follow Cassandra H.
Unfollow Cassandra H.
Send Message
Share Review
Report Review

Stolen or Lost Packages
July 30, 2023

I have been shopping with Temu for a while now and have never had a problem until recently. Have always received my packages with no problem. I rently ordered $200 worth of products and didn't receive them. Tried calling Temu and it took forever to get someone on the line. They told me, they could reship my item. I asked if they could please send it to a different address and they told me absolutely not. So they shipped it to the same address and the package is missing again. Tried to reach out to them again about the second package for two weeks. I was on hold for over two hours every time I called never speaking to anyone. They prefer you to chat with them. Opened up chat and they ask you the same questions over and over again, which pisses you off. You can't get anybody on the phone and you have idiots on chat. Someone named Jennifer keeps opening up a ticket and then closing it out. I haven't gotten anywhere with this company about my merchandise. I emailed yesterday and they emailed me back stating there is nothing they can do about my lost package. They will not resend the merchandise or refund me. Says in the future use a better address. Had no knowledge that my address was not a good one because I always receive my packages from Temu. Second after the first order was lost I asked if they could send the reshipment to another address and they said NO. So what do you do. Im not angry just very disappointed and I hope this does not happen to anyone else. I'll just take my business elsewhere. I'm still out of $200. The most important thing I've learned through all of this is, with any company make sure you have a real number and can speak to someone and always read their reviews first.
Disappointed "CASSY" from Chicago

Date of experience: June 30, 2023
Evelyn Y. Temu Rep
over a year old

Hello Cassandra, thank you for shopping with us and we are sorry you are experiencing difficulties with your recent orders. Most packages arrive between 7-15 business days. If your items do not arrive, arrive damaged, or do not match the description or photos, you will be offered a full refund under Temu's Purchase Protection program (https://www.temu.com/temu-purchase-protection.html). Customer satisfaction is of the utmost importance and we are constantly working to improve our service quality. If you don't mind sending us your order ID, please email me at rachel.zhang@temu.com, or message us through Temu.com or Temu app live chat so we can help you locate your packages and resolve this issue as soon as possible. Best wishes, Temu team

Kentucky
1 review
3 helpful votes
Follow Lisa D.
Unfollow Lisa D.
Send Message
Share Review
Report Review

Beware... SCAM
February 6, 2023

Placed an order for 5 items on December 14th. Tracking is not updated since 14th. Gave me a delivery day of the 27th. No package. 28th still no package.customer service is not helpful. No need for 5.00 credit as I will not order from this website again.

December 30th. Still no package. Still not tracking updates.

January 2nd... still no package. Tracking STILL HASNT UPDATED. Again, customer service is no help.giving the same excuse...keep say that if no updates on tracking for 15 days you'll get a refund. That hasn't happened...

January 7th... still no package. Tracking still says it's in Evansville as it was on December 14th. Called the number and asked fir a refund and was told it would be applied as temu credit. I said no. I want it back on my card as I will not be ordering anything else of this scam website. Lady said she would put in a request for it to be applied to my original method of payment... 2 days later I get a message telling me that I have been credited 38.59 to my temu account...

Date of experience: January 7, 2023
Coco Z. Temu Rep
over a year old

Hello Lisa, thank you for reaching out and we are sorry that you are having issues with your refund. During the refund process, there was an option to choose to receive your refund as Temu credit or as credit back to your original payment method. It seems that you had chosen Temu credit. If this was not your intention, please send us an email with your order ID and a screenshot of your review details at taylor.wu@temu.com so we can help you right away. You can also visit www.temu.com/support-center.html for more customer service contacts. Best wishes, Taylor

Maine
1 review
1 helpful vote
Follow John P.
Unfollow John P.
Send Message
Share Review
Report Review

I get the feeling TEMU makes items for children. Size charts dont work! You get what you pay for! Mmmmmmm

Date of experience: March 28, 2023
Candy W. Temu Rep
over a year old

Hello John, thank you for shopping on Temu (tee-moo)! Your feedback is extremely valuable to us and we are sorry that you are not satisfied with some of your items. We implement strict policies and control measures to ensure product quality and accurate product descriptions. If you are not satisfied with any items you receive, you may apply for a refund within 90 days of purchase. Temu's Purchase Protection program offers full refunds if your items do not arrive, arrive damaged, or do not match the description or photos (https://www.temu.com/temu-purchase-protection.html). To apply for a refund, login to the Temu app or Temu.com with the account used for your order, open the "Your orders" page, and click "Return/Refund." For detailed return instructions, please visit https://www.temu.com/return-and-refund-policy.html. The first return for each order is free and you can choose to receive your refund back to your original payment method or as Temu credits. Temu credits will appear in your Temu credit balance within 3 minutes and can be used immediately. If you choose to receive your refund back to your original payment method, please allow 5-14 business days for it to appear since timing depends on your financial institution. If you need further assistance, please message us through Temu.com or Temu app live chat, email us at help@temu.com, or call us at 1-888-495-8368.

California
1 review
0 helpful votes
Follow wenhua c.
Unfollow wenhua c.
Send Message
Share Review
Report Review

Need help
May 10, 2023

Can you accept my invitation to help me get up to $100 credit? Click here and accept my invitation on Temu app!
https://temu.com/s/3vqazM6RegQwXqYY

Date of experience: May 9, 2023
Evelyn Y. Temu Rep
over a year old

Hello, thank you for shopping with us and sharing your 5-star experience! We are so glad you’ve been enjoying your experience so far. Customer satisfaction is of the utmost importance and we are constantly working to improve our service quality. If you need any assistance, please message us through Temu.com or Temu app live chat, email us at help@temu.com, or call us at 1-888-495-8368. Best wishes, Temu team.

Oklahoma
1 review
0 helpful votes
Follow Jasmine C.
Unfollow Jasmine C.
Send Message
Share Review
Report Review

Try Temu for yourself, but it is the best! Free shipping as well. Try it. https://temu.to/m/u3623mwuay0

Date of experience: September 12, 2023
Karl W. Temu Rep
over a year old

Hello, thank you for your recognition. We are honored to serve you and we are thrilled that you like our platform and the products we offer. We hope to be able to continuously offer the best shopping experience to our customers on Temu. If you need any assistance, please don’t hesitate to message us through Temu.com or Temu app live chat by this link https://share.temu.com/SIfmZCHAcBA. Best wishes, Temu team

Kentucky
1 review
0 helpful votes
Follow bryce d.
Unfollow bryce d.
Send Message
Share Review
Report Review

Grate cuopune
April 7, 2023

It has a lot of sufe i like you have a lot of character and lot of nise pepol and you have a nise name

Date of experience: April 6, 2023
Candy W. Temu Rep
over a year old

Hello, thank you for shopping with us and sharing your 5-star experience! We are so glad you’ve been enjoying your experience so far. Customer satisfaction is of the utmost importance and we are constantly working to improve our service quality. If you need any assistance, please message us through Temu.com or Temu app live chat, email us at help@temu.com, or call us at 1-888-495-8368.

Arkansas
1 review
0 helpful votes
Follow Tinker M.
Unfollow Tinker M.
Send Message
Share Review
Report Review

Temu is excellent
February 3, 2023

Redeem CASH up to $200.00! Click and accept my invitation on Temu! https://temu.com/s/2OMvMfoxz5wYE2N

Date of experience: February 2, 2023
Coco Z. Temu Rep
over a year old

Hello Tinker, thank you for your recognition. We are honored to serve you and we are thrilled that you like our platform and the products we offer. We hope to be able to continuously offer the best shopping experience to our customers on Temu. If you need any assistance, please don’t hesitate to message us through Temu.com or Temu app live chat, email us at help@temu.com. Best wishes, Coco

Oklahoma
1 review
0 helpful votes
Follow LEO B.
Unfollow LEO B.
Send Message
Share Review
Report Review

TEMU IS A GOOD COMPANY
October 7, 2023

I LOVE THE PRICES AND THE PRODUCTS WERE VERY GOOD SHIPPING WAS WHAT THEY SAID WOULD COME. OVERALL BETTER THAN EBAY

Date of experience: September 24, 2023
Karl W. Temu Rep
over a year old

Hello, thank you for your recognition. We are honored to serve you and we are thrilled that you like our platform and the products we offer. We hope to be able to continuously offer the best shopping experience to our customers on Temu. If you need any assistance, please don’t hesitate to message us through Temu.com or Temu app live chat by this link https://share.temu.com/SIfmZCHAcBA. Best wishes, Temu team

Pennsylvania
6 reviews
6 helpful votes
Follow Tim H.
Unfollow Tim H.
Send Message
Share Review
Report Review

Temu's a great place to get great items for great prices. I personally love Temu and have nothing but great experiences, received everything I've ordered, if it showed up damaged I've been refunded in full (to my Temu account) within about 15 seconds. If I get something that was misleading in design, material or size, refund, 15 seconds, usually with extra no strings money on top. If it shows up late by even a day, $5 in my account. The problem alot of people have is they're expecting quality that isn't realistic, or are just simply impossible to please. Example, when you see a guitar for $80, you're gona get a guitar worth $80, just like Amazon. However they have effects pedals that are identical to some on Amazon and they're half the price. But if you're gona pay $2 for a watch and expect anything more than an arcade ticket reward, Temu's not the problem man. The main thing to keep in mind is, Do you need it? No. You don't. If you did you'd go get it, not wait 2 weeks just to be disappointed and then have an online whine fest. Let's he honest, they know you're not gona return anything, it's not worth what it costs tallied with the time it would take. Again, not realistic. I have gotten burned on a few things but when I look back it was my fault. The descriptions and specs, measurements are accurate. The red flag is when the specs aren't listed, like not listing lumens on a flashlight. But again, did I need it or was I just adding stuff to hit the threshold of a coupon to make the things I really wanted cheaper. Spoiler alert, door #2. Temu could stop with the dumb games though that seem to be near giveaways only to turn into a multi day thorn in the side. Honeslty it's predatory and that's the thing that'll drive people like myself away. I'd they would just stay a marketplace instead of a carnival that'd be great.

Date of experience: September 25, 2023
Karl W. Temu Rep
over a year old

Hello, thank you for your recognition. We are honored to serve you and we are thrilled that you like our platform and the products we offer. We hope to be able to continuously offer the best shopping experience to our customers on Temu. If you need any assistance, please don’t hesitate to message us through Temu.com or Temu app live chat by this link https://share.temu.com/SIfmZCHAcBA. Best wishes, Temu team

Massachusetts
12 reviews
35 helpful votes
Follow J -.
Unfollow J -.
Send Message
Share Review
Report Review

Well when I first joined they were good.Sure offer the deals and suck people in.Then downhill fast.Now the coupons are horrible they want you to spend more to save a tiny amount.Promo deals you think are a deal are really not.You can search the site or app and find the same item lower priced than the deal.Most orders arrive in bags and mutilated products.Looks like a thrift shop rampage of bin items.Even when they actually ship a box if arrives crushed up or holes in it.As far as refunds OMG its like talking to a wall for customer service robots.Even the humans are as bad as bots.Then they have this queue to speak and you wat a hour or more to conect to someone who doesnt help neither.They have a habit of saying a ticket as made a supervisor will get back to you.Hmmm in days if your lucky and they act like a bot.You get the same copy paste over and over.If you fight them enough you get a refund no return.Sadly they ask you to return items that are not even sanitary to return.They resell used items to other customers.So if you buy clothing it is possible someone else wore it.Even a hat or undergarments(gross people have lice or diseases)Temu cares nothing about anything but making money.I have gotten products shipped to me with dead bugs in them.Hard to think I had to fight weeks to get a refund for that and they love to offer creit as refund.Why? So you have to buy more of their damaged items and go through it all again with support.Aside from all the bad issues they do on occasion send me ok items not damaged but it is rare to get.Their warehouses are full of damaged items and they pack them damaged and blame postal.It is not postals fault.I promise if you could walk into a warehouse you will see a mess of damages being packed.No idea how this temu has not been shut down already.They must be paying someone to keep selling.Once the lawsuits hit them they will close or smarten up.I have been shopping online for years and this is about the worst I have seen.If I could rate them minus ******* I would.

Date of experience: June 24, 2023
Evelyn Y. Temu Rep
over a year old

Hello, thank you for shopping on Temu (tee-moo)! Your feedback is extremely valuable to us and we are sorry that you are not satisfied with some of your items. We implement strict policies and control measures to ensure product quality and accurate product descriptions. If you are not satisfied with any items you receive, you may apply for a refund within 90 days of purchase. Temu's Purchase Protection program offers full refunds if your items do not arrive, arrive damaged, or do not match the description or photos (https://www.temu.com/temu-purchase-protection.html). To apply for a refund, login to the Temu app or Temu.com with the account used for your order, open the "Your orders" page, and click "Return/Refund." For detailed return instructions, please visit https://www.temu.com/return-and-refund-policy.html. The first return for each order is free and you can choose to receive your refund back to your original payment method or as Temu credits. Temu credits will appear in your Temu credit balance within 3 minutes and can be used immediately. If you choose to receive your refund back to your original payment method, please allow 5-14 business days for it to appear since timing depends on your financial institution. If you need further assistance, please message us through Temu.com or Temu app live chat by this link: https://share.temu.com/SIfmZCHAcBA. Best wishes, Temu team