Temu

Overview

Temu has a rating of 2 stars from 1,731 reviews, indicating that most customers are generally dissatisfied with their purchases. Reviewers dissatisfied with Temu most frequently mention customer service, credit card and poor quality. Temu ranks 69th among Social Shopping sites.

service
1,146
value
1,155
shipping
1,192
returns
834
quality
1,087
This company responds to reviews on average within 0 days
+1158
How would you rate Temu?
grey star
grey star
grey star
grey star
grey star
Canada
1 review
0 helpful votes
Follow Scott T.
Unfollow Scott T.
Send Message
Share Review
Report Review

HORRIBLE COMPANY WHICH KEEPS YOUR MONEY. They constantly cancel orders for no reason. No manager ever gives any help

Date of experience: June 26, 2023
Evelyn Y. Temu Rep
over a year old

Hello Scott, thank you for your feedback! We are sorry for the inconvenience caused. We have detected unusual activities on your account. To protect you, our system has placed your order on hold. Customer satisfaction is our number one priority and we are constantly working to improve our service quality. If you need further assistance, please message us through Temu.com or Temu app live chat by this link: https://share.temu.com/SIfmZCHAcBA. Best wishes, Temu team

Arizona
2 reviews
8 helpful votes
Follow taylor t.
Unfollow taylor t.
Send Message
Share Review
Report Review

Well ordered $100.00 worth of Christmas gifts. Items were shipped in two seperate packages. Both arrived at customs in USA one ( package1) arrive day later from package2. P1 was cleared first and shipped usps and received it in a timely manner. P2 cleared a day later and sat in the airport for 5+days without movement. Neither the carrier (ontrac) or temu will pick up the package and playing games putting the responsibility on the other. So the most valuable package is sitting and missing. Neither temu or ontrac know anything about the missing package only to say it was cleared on the 17th of Dec.i have fought with customer service about this and were no help. They give you the same emails and msgs over and over like they copy and paste the words. I still never got the package and never moved from customs or the airport. Temu is selling counterfeit and fake products from china. Be very aware of this. Company is making millions selling fake and counterfeit items. Never did get the location of the package nobody picked it up and they both put blame on the other and truly forget the customer. The items i did recieve were crap and ended up throwing 3 of the 7 items out because they were that bad. The other 4 are pretty much rags. They smell horrible and quality is awful. They should not be allowed to bring in fake counterfeit items or products to our country. Finally filed a complaint with FTC. Whether anything happens, its on record for fake and counterfeit products and poor business practice. You have to get really angry at these people to get anything figured out especially if they lost your order. Anyone who orders from temu need to hold them accountable for their faults. Stand up and dont take crap from them. Even better dont buy from them. I wont have christmas this yr because they failed to get my order to me. Just stay away and keep moving on. Dont buy and give them anymore reason to flood the great USA with fake china product. There is a reason temu is cheap. Its all Chinese counterfeit and fake. Please take my review seriously. I warn you!

Date of experience: December 22, 2023
Candy W. Temu Rep
over a year old

Hello taylor, thank you for your feedback and we are sorry for the inconvenience. Customer satisfaction is of the utmost importance and we are constantly working to improve our service quality. If your items do not arrive, arrive damaged, or do not match the description or photos, you will be offered a full refund under Temu's Purchase Protection program (https://www.temu.com/temu-purchase-protection.html). To apply for a refund, login to the Temu app or Temu.com with the account used for your order, open the "Your orders" page, and click "Return/Refund." If you wouldn't mind sending your order ID, please contact us through Temu.com or Temu app live chat so we can help you resolve your issue. Best wishes, Temu team

Florida
1 review
0 helpful votes
Follow Rachel R.
Unfollow Rachel R.
Send Message
Share Review
Report Review

Fantastic
October 1, 2023

My Husband & I ARE VERY...
PLEASED & SATISFIED WITH YOUR PRODUCT WE'VE BEEN VERY LUCKY AND FORTUNATE THAT EVERYTHING'S ALL GOOD EVERYTHING WE BOUGHT IS AMAZING WE ARE 1 BILLION TIMES SATISFIED WITH ALL YOUR STUFF THE ONLY THING WE HAD PROBLEM WAS WE ORDERED THE SCRATCH OFF
UNFORTUNATELY THAT DIDN'T WORK ON MY JEEP BUT OTHER THAN THAT WE ARE VERY VERY VERY PLEASE AND SATISFIED KEEP UP THE GOOD WORK WE THANK YOU AND YOUR COMPANY AND ALL THE PRODUCT THAT YOU SELL FROM CHINA AND OTHER COUNTRIES
MY HUSBAND I THINK WE SHOULD THE COMPANY WISH SHOULD CLOSE THERE BUSINESS BECAUSE, I HAVE BOUGHT THINGS FROM WISH AND I WAS NOT HAPPY ABOUT IT IT WAS VERY DISAPPOINTMENT YOUR COMPANY'S 10 TIMES 10 BILLION TIMES BETTER AND NOT ONLY THAT YOU DON'T CHARGE FOR EACH SHIPPING FOR EVERY PRODUCT WISH DOES THAT EVERY WEEK WE ARE MY HUSBAND AND I ORDER THINGS THROUGH YOUR COMPANY WE LOVE YOUR STUFF KEEP UP THE GOOD WORK THANK YOU FROM THE BOTTOM OF THE HEART MR AND MRS BARNES WE TELL OUR FRIENDS ABOUT YOUR COMPANY WE TELL THEM DO NOT GO TO WISH BECAUSE THEY CHARGE YOU FOR EVERYTHING SEPARATE AND NOT ONLY THAT YOUR COMPANY SEND THE PRODUCT WITHIN A WEEK AND WE LOVE THAT WE DON'T HAVE TO WAIT FOR MONTHS TO GET OUR PACKETS SINCERELY RACHEL WE TELL OUR FRIENDS TO JOIN THE MEMBERSHIP OR JOIN THE CLUB WITH YOUR COMPANY WE TELL OUR FRIENDS EVERYTHING WE BOUGHT WAS $100 BILLION TIMES SATISFIED PRODUCT THAT YOU SELL I DON'T CARE WHAT ANYONE SAYS ABOUT THE COMPANY WE LOVE YOUR COMPANY THANK YOU YOU GUYS ARE AMAZING THE PEOPLE ARE AMAZING THANK YOU AND THE SERVICE IS AMAZING MY HUSBAND NOW WILL PUT 10 BILLION STARS RATING FOR YOU GUYS THAT'S HOW MUCH WE LOVE YOUR PRODUCT THIS STUFF THANK YOU WE ONLY ORDER FROM YOUR COMPANY
WE GOT FRIENDS THAT'S JOINING YOUR YOUR COMPANY WE TELL HIM ABOUT YOUR PRODUCT WE JUST LOVE SHOPPING TO YOUR COMPANY IT'S ALMOST LIKE CHRISTMAS FOR US EVERY WEEK AND THAT'S AWESOME WE LOVE IT THANK YOU TO YOUR COMPANY AND ALL THE STAFF THAT WORKS HARD TO SHIFT THE PRODUCT AND THE SERVICE IS A WONDERFUL WONDERFUL WONDERFUL AMAZING FANTASTIC AWESOME INCREDIBLE SERVICE EVER

Loading...
Date of experience: September 1, 2023
Karl W. Temu Rep
over a year old

Hello, thank you for your recognition. We are honored to serve you and we are thrilled that you like our platform and the products we offer. We hope to be able to continuously offer the best shopping experience to our customers on Temu. If you need any assistance, please don’t hesitate to message us through Temu.com or Temu app live chat by this link https://share.temu.com/SIfmZCHAcBA. Best wishes, Temu team

Connecticut
2 reviews
42 helpful votes
Follow tammy P.
Unfollow tammy P.
Send Message
Share Review
Report Review

I cannot believe this company has ripped me off I made an order on November 16th due to a YouTuber named the cheap chick who bought a bunch of stuff off this company and gave very positive reviews of the products that she bought. So I thought that I would give this new company a try. It's November 28th 2022 I just talked to customer service this morning called my local post office to find out that my package from this company is not in the system and it did not arrive by the estimated due date so they want to credit me $5 for pass the delivery date on their side. No they should be crediting their customers that more than a lousy $5 for a late delivery what about a $25 credit fee where it's a mistake on the merchants and their behalf. They want to know how to improve customer service they're only a 2 hour train ride from where I live at make an appointment with me if they want feedback and I'll tell them how they can improve their customer service. Yes I'm a nice person where I didn't go all karen on them. I do have patience cuz I understand that sometimes things get screwed up. But as a first time customer I'm very disappointed that this company is just like wish and AliExpress two companies which I no longer have accounts with. If I don't get my package at all cuz I know there's people in other reviews that ordered their stuff in October and September and never got their stuff I will close out my account personally. You want customer service you want the word to go out but yet this app screws some people like me over on my package and what I order. How hard is it to get off your $#*! and get s*** straight when it comes to this company. I know they just started out and their company is in USA but they need a better communication with the merchants that they use and with the local United States postal Service here in the USA or overseas. They want our ideas on how to do that message me on your app set up a time and appointment with the team and I will give them some great ideas on how to improve customer service.

Date of experience: November 28, 2022
Candy W. Temu Rep
over a year old

Hello Tammy, thank you for shopping with us and we are sorry you are experiencing difficulties with your recent orders. Temu is an online marketplace that offers quality merchandise from the world's top suppliers and brands to consumers at affordable prices. We work with UPS and USPS to ensure that your order is delivered timely and efficiently. Most packages arrive between 7-15 business days. However, we are currently experiencing shipping delays due to the high volume of orders during the holiday season. You can track your shipping status and see your expected delivery date directly in the Temu app or on Temu.com. If the tracking status is not updated for 15 days, you can request a full refund and keep your items when they arrive. If your order arrives later than the estimated delivery date, you will receive a $5 credit (for standard shipping) or $13 credit (for express shipping) as a sign of appreciation for your patience. Best wishes, Candy

Florida
1 review
0 helpful votes
Follow Sparky S.
Unfollow Sparky S.
Send Message
Share Review
Report Review

Excellent Quality
August 31, 2023

Everything I've purchased has been spot on, one time something had a small defect, but they handled quickly, everybody is getting Temu for Christmas

Date of experience: August 30, 2023
Karl W. Temu Rep
over a year old

Hello, thank you for your recognition. We are honored to serve you and we are thrilled that you like our platform and the products we offer. We hope to be able to continuously offer the best shopping experience to our customers on Temu. If you need any assistance, please don’t hesitate to message us through Temu.com or Temu app live chat by this link https://share.temu.com/SIfmZCHAcBA. Best wishes, Temu team

North Carolina
2 reviews
1 helpful vote
Follow Vanessa E.
Unfollow Vanessa E.
Send Message
Share Review
Report Review

I ordered on the 6 of June and my order has not even shipped, and I don't like not knowing when I'm getting something because I like to be home.

Date of experience: June 13, 2023
Evelyn Y. Temu Rep
over a year old

Hello, thank you for shopping with us and we are sorry you are experiencing difficulties with your recent orders. Temu (tee-moo) is an online marketplace that offers quality merchandise from the world's top suppliers and brands to consumers at affordable prices. We work with logistics partners such as UPS and USPS to ensure that your order is delivered reliably and efficiently. Most packages arrive between 7-15 business days. You can track your shipping status and see your expected delivery date directly in the Temu app or on Temu.com. If the tracking status is not updated for 15 days, you can request a full refund and keep your items when they arrive. If your order arrives later than the estimated delivery date, you will receive Temu credits as a sign of appreciation for your patience. Finally, if your items do not arrive, arrive damaged, or do not match the description or photos, you will be offered a full refund under Temu's Purchase Protection program (https://www.temu.com/temu-purchase-protection.html). Customer satisfaction is of the utmost importance and we are constantly working to improve our service quality. If you don't mind sending us your order ID, please message us through Temu.com or Temu app live chat by this link: https://share.temu.com/SIfmZCHAcBA, so we can help you locate your packages and resolve this issue as soon as possible. Best wishes, Temu team

Illinois
1 review
0 helpful votes
Follow Asaad A.
Unfollow Asaad A.
Send Message
Share Review
Report Review

The worst
January 18, 2024

I ordered many ties, Hats and sling bag.
Really RUBBISH, TRASH.
I WASTED MY $304
FOR THESES JUNK
Don't buy from Temu.

Date of experience: January 11, 2024
Lea J. Temu Rep
over a year old

Hello Asaad, thank you for shopping on Temu! Your feedback is extremely valuable to us and we are sorry that you are not satisfied with some of your items. We implement strict policies and control measures to ensure product quality and accurate product descriptions. If you are not satisfied with any items you receive, you may apply for a refund within 90 days of purchase. Temu's Purchase Protection program offers full refunds if your items do not arrive, arrive damaged, or do not match the description or photos (https://www.temu.com/temu-purchase-protection.html). To apply for a refund, login to the Temu app or Temu.com with the account used for your order, open the "Your orders" page, and click "Return/Refund." For detailed return instructions, please visit https://www.temu.com/return-and-refund-policy.html. The first return for each order is free and you can choose to receive your refund back to your original payment method or as Temu credits. Temu credits will appear in your Temu credit balance within 3 minutes and can be used immediately. If you choose to receive your refund back to your original payment method, please allow 5-14 business days for it to appear since timing depends on your financial institution. If you need further assistance, please message us through Temu.com or Temu app live chat. Best wishes, Temu team

New York
1 review
1 helpful vote
Follow Kara L.
Unfollow Kara L.
Send Message
Share Review
Report Review

Cashing Out
January 13, 2024

To whole this may concern,
When I found out about your program I was on a social media site. The ad that yall run is wonderful. However it's deseviing, it had me thinking that I could really make some money on your site. I had no idea that if I did win I had to buy gift cards. I always thought you were able to transfer money from my INBOX DOLLAR ACCOUNT to my own account. Well when my money was deposited into my account I was so happy. When I went to withdrawl my chime money that I was waiting for I had no idea that I was to purchase one of your gift cards so that I could have my money. I wasn't to happy about it because I really needed cash not a card. Y'all need to put instructions on your site how to withdrawal your funds or have live representatives available to help people out. Also yall need to change your site and let people know that when ya win your funds are put on gift cards not REAL CASH! I have to admit I was upset because I'm going through hard time and I was really looking forward to my funds that I won so I could pay some bills. I was PISSED that I had to buy gift cards. PLEASE CHANGE YOUR WEBSITE! Stop making people like myself think that we could actually win REAL MONEY……

Date of experience: January 13, 2024
Lea J. Temu Rep
over a year old

Hello, thank you for participating in our promotional activities and we are sorry that you are experiencing difficulties with your rewards. Customer satisfaction is of the utmost importance and we are constantly working to improve our service quality. Please message us through Temu.com or Temu app live chat, so we can help you investigate your rewards issue right away. Best wishes, Temu team

California
1 review
0 helpful votes
Follow Gwendolyn A.
Unfollow Gwendolyn A.
Send Message
Share Review
Report Review

AWESOME CUSTOMER SERVICE
September 10, 2023

I LOVE HOW EACH ITEM IS INDIVIDUALLY WRAP FABULOUS HIGHLY RECOMMENDED low prices very good very nice

Date of experience: September 9, 2023
Karl W. Temu Rep
over a year old

Hello, thank you for your recognition. We are honored to serve you and we are thrilled that you like our platform and the products we offer. We hope to be able to continuously offer the best shopping experience to our customers on Temu. If you need any assistance, please don’t hesitate to message us through Temu.com or Temu app live chat by this link https://share.temu.com/SIfmZCHAcBA. Best wishes, Temu team

New York
2 reviews
0 helpful votes
Follow She J.
Unfollow She J.
Send Message
Share Review
Report Review

Cheap stuff
July 4, 2023

None of the stuffs are working to
My expectations, its like buying stuff at the dollars store. DOES NOT COME WITH INTRUCTION.

Date of experience: July 3, 2023
Evelyn Y. Temu Rep
over a year old

Hello, thank you for shopping on Temu (tee-moo)! Your feedback is extremely valuable to us and we are sorry that you are not satisfied with some of your items. We implement strict policies and control measures to ensure product quality and accurate product descriptions. If you are not satisfied with any items you receive, you may apply for a refund within 90 days of purchase. Temu's Purchase Protection program offers full refunds if your items do not arrive, arrive damaged, or do not match the description or photos (https://www.temu.com/temu-purchase-protection.html). To apply for a refund, login to the Temu app or Temu.com with the account used for your order, open the "Your orders" page, and click "Return/Refund." For detailed return instructions, please visit https://www.temu.com/return-and-refund-policy.html. The first return for each order is free and you can choose to receive your refund back to your original payment method or as Temu credits. Temu credits will appear in your Temu credit balance within 3 minutes and can be used immediately. If you choose to receive your refund back to your original payment method, please allow 5-14 business days for it to appear since timing depends on your financial institution. If you need further assistance, please message us through Temu.com or Temu app live chat by this link: https://share.temu.com/SIfmZCHAcBA. Best wishes, Temu team